Bleisure – o nouă piata tinta pentru hoteluri

Bleisure a devenit un segment de clienți în plină expansiune pentru hoteluri. „Bleisure” sunt călătorii corporate, care adaugă și activități de agrement în șederea lor. Mai sunt cunoscuți sub denumirea de “bizcation” sau “workcation”.

Întrebarea obișnuită ce o adresăm oaspeților, „Călătorești pentru afaceri sau pentru relaxare?” va necesita în curând a treia opțiune – bleisure.

Ce profil au oaspeți „Bleisure”?

Călătorii „Bleisure” ocupă, de regulă, funcții de conducere în sectorul corporativ, în companii care variază de la IMM-uri la multinaționale. Cu toate acestea, odată cu creșterea activității independente și la distanță și popularitatea crescândă de a deveni „nomad digital” și de a lucra în birouri de coworking, „Bleisure” se extinde și la acest profil. În funcție de persoana vizitator-țintă, vă puteți adapta oferta la fiecare tip de profil „Bleisure”.

Acestea pot include executivul corporativ cu venituri mari, între 35 și 60 de ani, bărbat sau femeie; nomadul digital cu diferite grade de venit disponibil, de la 25 la 40 de ani, bărbat sau femeie; și fondatorul startup cu o putere de cheltuieli considerabilă, de la 35 la 50 de ani.

În mod crucial, aceste roluri sunt populate din ce în ce mai mult de generația milenară și, de asemenea, acum, Generația Z. Acestea sunt generații care sunt mai experimentate digital și efectuează mai multe călătorii de afaceri, în medie 7,4 pe an. Și cu o mai mare flexibilitate în muncă și timp liber oferită de companii, ca răspuns la cererile milenialilor și generațiilor Z, este mult mai ușor pentru profesioniști să călătorească decât în anii precedenți.

În plus, creșterea bugetului de călătorie și ușurința de a lucra de la distanță, ca de obicei cu un laptop, un smartphone și un bun acces la internet, oaspeții bleisure sunt complet echipați și gata pentru lucru oriunde s-ar afla.

Ce înseamnă „Bleisure” pentru hoteluri?

Conform cercetărilor realizate de Expedia Group Media Solutions (2018), 60% dintre oaspeții corporate își prelungesc sejurul pentru a adăuga activități de agrement pe lângă obligațiile lor profesionale, în timp ce 57% dintre călătorii „Bleisure” cheltuiesc la fel sau mai multe ca într-o călătorie obișnuită de vacanță.

Hotelurile proactive s-au ocupat deja de piața „Bleisure”, conștiente de importanța sa din ce în ce mai mare. În mod crucial, o mulțime de oaspeți „Bleisure” sunt clienți cu venituri mari și, de obicei, călătoresc și cheltuiesc pe un card de credit corporate pentru cheltuieli legate de muncă. În ceea ce privește activitățile de agrement, acestea au, de regulă, venituri disponibile mari, astfel încât, în general, sunt oaspeți de o importanță extremă pentru hotelurile dornice să maximizeze veniturile.

Cum să atragi călătorii „Bleisure”?

1. OFERIȚI PACHETE DE „Bleisure”

50% din călătoriile de afaceri care durează două-trei nopți sunt cel mai probabil să se transforme în călătorii „Bleisure” (conform studiului realizat de Expedia). Prin urmare, puteți face ca hotelul să se diferențieze de concurenți, oferind pachete speciale (De exemplu să aveți pachete cu extraservicii incluse) de scurtă ședere care să atragă oaspetele să rezerve.

Puteți, de asemenea, să vă atrageți oaspeții „Bleisure” să rămână nopți suplimentare cu reduceri suplimentare, cum ar fi 10% reducere pentru o noapte suplimentară și 20% pentru două nopți suplimentare.

2. FOCUS PE CELE MAI IMPORTANTE SERVICII DE TRAVELER DE AFACERI

Oaspeții care călătoresc pentru afaceri tind să caute o serie de caracteristici în hotelul ideal. Acestea includ internet de mare viteză și gratuit, spațiu de lucru, disponibilitatea sălilor de întâlnire, o mulțime de prize și apropierea de centrele de afaceri importante.

De asemenea, vă puteți îmbunătăți oferta prin includerea serviciilor suplimentare, cum ar fi călcarea hainelor la fața locului, servicii în cameră, inclusiv cina și micul dejun, precum și utilizarea sălii de fitness la fața locului. Și mai des, călătorii „Bleisure” își doresc funcții rapide de check-in și check-out. Hotelurile răspund la această cerere cu aplicații care fac exact acest lucru, precum și pentru gestionarea rezervărilor într-un mod personalizat.

3. INCLUIREA SERVICIILOR SPECIALE ÎN PREȚUL CAMEREI „Bleisure”

Aceasta poate include caracteristici care vizează relaxarea și divertismentul. De exemplu, o ofertă de pachete bleisure ar putea include acces spa cu masaj inclus. Hotelul tău poate oferi, de asemenea, cursuri de fitness populare, inclusiv yoga și pilates. Opțiunile de divertisment pot include cocktailuri după lucru sau muzică live.

  1. EXPERIENȚĂ HYPER-PERSONALIZATĂ

Ceea ce atrage un călător „Bleisure” poate să nu meargă la altul. De fapt, 86% (conform studiului realizat de Kahuna în 2019) din oaspeții hotelului spun că personalizarea îi ajută să ia decizia atunci când aleg un hotel. Dar puteți face hotelul și mai atrăgător personalizând pachetele. Hyper-personalizarea se referă la valorificarea datelor de preferințe ale oaspeților la nivel granular pentru a oferi cea mai personalizată experiență hotelieră la care ar putea spera. Puteți încorpora acest tip de serviciu folosind diferite tipuri de date.

5. ÎNCURAJAȚI ȘEDERILE REPETATE

Folosind tehnologie care vă permite să oferiți un serviciu personalizat, puteți înțelege, de asemenea, ce servicii și produse au utilizat și s-au bucurat călătorii în timpul liber pentru afaceri. Acest lucru vă permite să identificați oportunitățile de vânzare încrucișată și, de asemenea, să vedeți ce s-ar putea să fi ratat, dar s-ar fi bucurat. Puteți utiliza aceste informații pentru a include într-o ofertă de pachete cu ședere repetată.

Mai mult, îți poți ispiti oaspeții „Bleisure” cu recompense exclusive de loialitate pentru clienții care se întorc, cum ar fi reduceri, gratuități, prețuri speciale în afara sezonului. Puteți oferi, de asemenea, stimulente pentru recomandările colegilor, inclusiv reduceri la șederile viitoare.

Atunci când dezvoltați o strategie pentru a atrage oaspeții „Bleisure” la hotelul tău, ia în considerare că fiecare client să fie transformat în client loial, încurajează oaspeții care aduc laudele hotelului tău colegilor de afaceri și cu siguranță o să aveți succes pe termen scurt, mediu și lung.

Aceasta include informații de bază, cum ar fi metodele de contact preferate, scopul călătoriei și altele. De asemenea, puteți aduna date de profil personale, cum ar fi limba preferată, grupa de vârstă și sexul. Atunci ești în măsură să-ți cunoști cu adevărat oaspetele.

Le puteți contacta prin metoda preferată de comunicare pentru a solicita preferințe specifice, cum ar fi mâncare și băutură, solicitări de rezervări de taxi, cereri de servicii în cameră, preferințe specifice camerei, etc. Hotelurile folosesc din ce în ce mai mult chatbots și sondaje de pre-check-in pentru a obține astfel de informații.

„Bleisure” este o tendință internațională în sectorul hotelier. Având în vedere cât crește, aceasta este o veste minunată pentru hotelurile care sunt interesate să apeleze la acest grup.

Cerul este cu adevărat limita pentru „Bleisure”, cu o călătorie de afaceri estimată că va crește cu 1,6 trilioane de dolari în 2020, în conformitate cu cele mai recente perspective BTI ale Global Business Travel Association (cercetarea GBTA).

Acum este momentul pentru ca hotelul tău să acționeze pe această tendință în plină expansiune și să te poziționezi ca hotel „Bleisure” în orașului tău.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.