Va reuși o tânără de 35 de ani să schimbe industria hotelieră din România în următorii ani? Dincolo de exercițiul retoric, Juvo Hospitality a trecut deja granițele și a atras atenția mai multor investitori internaționali.
Acest articol a apărut în numărul 58 (4– 17 februarie 2019) al revistei NewMoney
În business este ca în sport: dacă nu perseverezi, nu vei reuși niciodată să construiești ceva măreț. E o analogie care a urmărit-o pe Amalia Ștefan încă din primul an de facultate, când, nou-venită în București, a decis că trebuie să-și găsească un job, dar și că nu va rămâne la infinit blocată în postura de angajat.
Primul său loc de muncă a fost într-o agenție de turism, experiența acumulată acolo oferindu-i o nouă perspectivă asupra traseului profesional pe care își dorea să îl urmeze. A continuat cu o multinațională din Cehia (Invia), cu portalul Booking.com, dar și cu cel mai mare retailer din .ro, eMAG. Și de fiecare dată a combinat două dintre marile sale pasiuni, turismul și tehnologia. Astfel a ajuns să identifice o nevoie a industriei ospitalității, pe care a concretizat-o prin Juvo Hospitality, un software de gestiune hotelieră.
NEVOIA DIN PIAȚĂ. Juvo („ajutor“, în limba latină) îi ajută pe hotelierii din România nu doar să își promoveze afacerea la nivel global, dar și să își automatizeze gestiunea operaţiunilor interne. Mai mult, aceștia au acces instant la statusul rezervărilor și le pot oferi clienților din întreaga lume servicii personalizate și informații în timp real.
„Eu nu am fost hotelier, în schimb am văzut multe sisteme de gestiune care mi s-au părut foarte încurcate. Mi-am dat seama că piața are nevoie de un soft care să fie atât de ușor, încât oricine să-l înțeleagă din prima zi. Și l-am construit pe înțelesul tuturor. Acolo poți să facturezi, să scoți chitanțe, să introduci rezervări etc.“, detaliază Amalia Ștefan.
Fostă sportivă de performanță, de mai multe ori vicecampioană europeană la arte marțiale, Amalia Ștefan aplică astăzi în propriul business toate lecțiile învățate în cei 14 ani de sport. „Sportul te disciplinează. Ai momente când ești la pământ și trebuie să te ridici. La fel se întâmplă în business. Sunt contracte pe care le negociezi două-trei luni și nu îți ies, dar se reîntorc peste șase luni. Important e să perseverezi. Cred că perseverența este superputerea mea“, spune antreprenoarea
În România, Juvo are în momentul de față peste 20 de clienți, cu un volum al afacerilor de aproximativ 600.000 de euro. „Din acest volum, comisionul nostru este de 4%. Iar la nivel internațional, cifra de afaceri pe tot grupul este de circa două milioane de euro“, spune antreprenoarea. Firma din România este asociată cu Travel Book din Marea Britanie, o companie aflată de 22 de ani în piață, de la care a preluat partea de CRS (Central Reservation System), o soluție software pentru gestionarea legăturilor cu parteneri precum Xpedia sau Booking.com. Cu alte cuvinte, totul poate fi făcut dintr-un singur loc, cu un singur click. Astfel, pot fi urmărite foarte ușor rapoartele, cât s-a vândut pe fiecare partener în parte, fără să mai fie nevoie de agende și notițe suplimentare. Practic, totul funcționează ca la carte, dar în online.
Link articol: https://www.newmoney.ro/are-35-de-ani-si-gestioneaza-softurile-de-rezervare-ale-celor-mai-faimoase-hoteluri-din-romania/